Nätverksträff för kundservice


2024-10-15

Den 3 oktober genomfördes en nätverksträff för chefer och medarbetare inom kundservice. Mötet hölls på Central Hotel i Stockholm. Angela Hägglund, Skellefteå Kraft, var moderator.

Syftet med dagen var att skapa ett nätverk och utbyta erfarenheter samt att få inspiration av inbjudna talare.

Under dagen behandlades bl a kundservice roll i företaget, det vardagliga arbetet på kundservice samt kundidentifiering och GDPR. Även ett pass om våra system och leverantörer fanns på agendan.

David Scharfstein från Brilliant informerade om kundnöjdhet i energibranschen och hur AI kan påverka framtida kund- och medarbetarupplevelser.

Leif E Andersson från OBM pratade om det förändrade kundmötet och hur vi hanterar kunder på bästa sätt.

De 25 deltagarna var mycket engagerade och det blev ett livligt erfarenhetsutbyte!

Alla var överens om att de vill träffas igen!